-
Koszyk jest pusty
-
x
"SAFE CARDS STORAGE" to marka stworzona przez Kolekcjonerów – dla Kolekcjonerów.
Naszą Wasza Pasja!
-
Koszyk jest pusty
-
x
-
Reklamacje i zwroty
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:
A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa zawarta z nami jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego –
co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
👉 Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie np. mailowo na adres: info@cardszone.pl.
👉 Masz na to 14 dni od momentu, gdy Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik) objęła towar w posiadanie.
👉 W przypadku zamówienia kilku towarów dostarczanych osobno – termin liczy się od momentu otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.
Aby zachować termin wystarczy, że wyślesz oświadczenie przed jego upływem.
Zwrot towaru odeślij na adres:
ul. Inżynierów 16/4
05-270 Marki
Nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Zwrot płatności otrzymasz niezwłocznie – maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu, gdy otrzymamy Twoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania zwracanego towaru lub potwierdzenia jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
Kiedy nie możesz odstąpić od umowy?
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w przypadku:
-
towarów wyprodukowanych według Twojej specyfikacji lub służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb,
-
produktów szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności do użycia,
-
towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych lub zdrowotnych,
-
nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.
Reklamacje
Jeśli otrzymany towar nie jest zgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację.
👉 Reklamację możesz zgłosić:
-
mailowo: info@cardszone.pl,
-
lub pisemnie na adres: ul. Inżynierów 16/4, 05-270 Marki.
Odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową, który istniał w chwili dostarczenia produktu i ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili.
Na podstawie ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:
-
wymiany towaru,
-
naprawy towaru.
W określonych sytuacjach przysługuje Ci także prawo do:
-
obniżenia ceny,
-
odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.